Kızlar dün 36+0 oldum normal rutin kontrole geldim nst istedi doktor girdim doktorun yanına geldim bebeğin hareketlerini beğenmedim tekrar nst dedi neyse girdim acile yolladı 2 kezde öyle çekildi nevrim döndü resmen ebede doğum yaklaşmis dedi içime düştü korku sonra doktor rutin amaçlı 1 gece yatış verdi enfeksiyonumda olunca bir kaç gece yatican dedi 24 olmadı 3. Serum 6. Nst bitti biraz öncede bebek biraz hareketsiz dedi hava verdiler ama sürekli yatıyorum suyundada azıcık azalma var dedi doktor sürekli arayıp doğurursun sen 2 3 güne diyorlar başına böyle şeyler gelen oldu mu