Kızlar mide bulantısı ilacım prilam her gece yatmadan 2 tane atıyorum doktor dediki 1 e düşürelim 18+1 1’e düşürdük o gün hiç bir şey yiyemedim kustum 2 ye çıkardık tekrar ertesi gün. Ve şu 2 gündür bi tuhaflık var ben de midem bulanmıyor ama böyle bulanacak gibi midemde yanma mı var anlayamadım çok çokkkk kötü hissediyorum . İlacı aza düşürelim dedikten sonra hayatım mahvoldu ya