Oznur663 selam öncelikle hayırlı olsun,bende Atakum dayım.Evet diğer yerlere nazaran kiralar fazla ama evler çok güzel.En güzel yer bence Samsun da zaten.Sahili vs yakın.zaten tramvay var her yere gidebiliyorsun.Ama ev bulmak sıkıntı buralarda biz 2 ay aradık öyle bulduk,emlakcilarda bile olmuyor ev olanlarda taa dağın basi