Fidan_14 Kızlar benim 15 gun öncesinde bir lekelenmem olmuşdu koyu kahve sonra doktora gitdim kanama alanın var dedi progestron yazdı bide iyne 15gundü yoktu bugun yine uyandığımda gördüm birazcık progestronun yan etkisi ola bilirmi neden oldu.30 mayıs randovum
Ebru-EY Fidan_14 aynı durumu yaşadım 7-8 haftalıkken. İlaçtan sonra kanamanın kesilmesi gerekirdi. Öyle bir yan etkisi yok ilacın. İlaç kanamayı kesmek düşüğü önlemek için zaten. Acil hemen doktora gitmelisin.
M-eng95 Fidan_14 canım yine git sen ne olur ne olmaz inşallah hiç bişey yoktur zaten 13 e gelince iyice düşüyormuş bu ihtimal ama yine de sen mutlaka görün doktora bekleme
Elilar2225 Progesteron ele lekelenme vermez o lekeni kesmey ucundu onsuzda. Hekiminize dein yene belke tez cagirdi
Fidan_14 Elilar2225 Uzayyyy Tutkuuuu Ebru-EY gozdeyagci Cmcn1322 hepinize çok teşekkur ederim cevaplandırdığınız için Doktora gidicem birazdan
Uzayyyy Acilen bir doktora gitmeni öneririm . Kanama vajinada beklediği için renk değiştirir, düşük yapıyor olabilirsin . Sakın ihmal etme . Randevuyu da iptal et bugün git
Tutkuuuu Benimde olmuştu 15 gün sürdü 5 haftalık kadardı yerleşme kanaması veya düşükten şüphe edildi senin asla kanamalar veya lekeler ihmale gelmez hemen doktora gözük
Alparslaninannesii Fidan_14 cnm banada haber ver bende 8 haftalik hamileyim dun aksamdsn beri az az kahve rengi akintim geliyor doktora gitme sansim maalesef yok numarası da yok ne yapacam bilmiyorum igne kullaniyordum ztn banada haber ver inşallah bebeklerimjz iyidir
Mavigul1 Fidan_14 mutlaka git canım bende önemsemedim kahverengi diye ama malesef kalbi durmuştu 😔 inşallah öyle bişe yoktır sende ama ihmal etme ben kaybettim 😔😔
Mavigul1 Fidan_14 Başta leke şeklinde geldi 3 4 gün sonra çok gelmeye başladı doktora gittim 2 hafta önce kalbi durmuş dedi. En son doktora gittiğimde bişe yoktu kanama alanı falan bişe yoktu doktor kontrolünden 1 hafta snra kalbi durmuş