Öncelikle bu kadar korktuğum var bir sürü abartma dinlediğime inanamıyorum bugün sabah saat 11 de alımdım belden uyuşturuldum öncelikle iğne zerrer acıtmıyor ardından yok sallanıyorsun yok çekiştiriliyorsun ben hiç birini yaşamadım tamamen abartma geneldense spinal öneririm benimki erkenden geçti uyuşukluğu biraz ağrılarım oldu evet adet ağrısının az fazlası hemşire kanı temizlemeye geliyor asla acımıyor sürekli ağrı kesici takıldı tabi şuan 3 kez kalktım yürüdüm bana göre yürümek daha zor cesaret edemiyorum korkuyorum acıycak diye ve en en en zoru kendim altımı değiştirecek gücüm yok eşim Allah razı olsun yapıyor ama çok kötü hissediyorum utanıyorum kanamam biraz fazla oldu ayağa kalkınca yere galan geldi ama bence bu doğumun en zor aşaması yürümek ve gaz çıkardım ama geliyor sürekli korkuyorum ve geri gidiyor henüz tualete oturmadım cesaret edemedim 😅 ama asla korkmayın ben mecburi oldum makat gelişi ve 5 cm açıklığım vardı ama Allah yardım ediyor en azından bebeği gördüm ayılmam sıkıntı olmadı kesinlikle öneririm ben çakmak Erdem hastanesindeyim tüm hemşirelerden Allah razı olsun biri surat asmadı hepsi ayrı Güler yüzlü böyle benim hikayemde