Yonca-on12 Arkadaşlar 20 haftalıkken suyum geldi idrar yolu enfeksiyonundan yatıyordum zaten hastanede
Tugba6336 Yonca-on12 bir bilgim yok ama doktorlar bilgilendirmedi mi ? Çok geçmiş olsun. Ama suyu az da olsa bebeği tutuyorlar diye biliyorum