37+6 haftalık hamileyim ve iki gündür birden ayaklarım şişti. Normalde hamilelikte ödem yaşamadım hiç ve pek kiloda almadım sadece karnım var. Ama birden ayağın şişmesi belirti olabilir mi çünkü kasıklarımada ağrı girmeye başladı. Hafif ağrılar olduğundan çok umursamadım.ilk gebelik olduğu içinde tedirgin oluyor insan 🤔