Gamzeates ben bunu ilk gebeligim de 30 haftalar dan sonra hissetmeye başladım dedigin gibi adet agrısı gibi benim belime de vuruyor du şuan 2 gebeligim ve bunda daha erken agrı larım oluyor du 17.haftalar da filan agrı lar olmaya başlamıştı belime vuruyo lavaboya oturdugum da filan çok kötü agrım oluyo aşagıdan 1 saat falan da sürüyor geçmiyor sebebini bilmiyorum