aslansmommm Deletedmom_7 klima açmadan bende almıyorum ama klima çarpıyo vücudum soğuyor ayaklarım yanmaya devam bana mısın demiyo 🥺
Deletedmom_7 Tansum sağol valla son üç ay en sıcak aylara denk geliyor ne yapacağımı bilemedim evde kapı pencere hep açık hırsızlardan korkmasam balkonu hiç kapatmayacam ama oturduğum semte güvenmiyorum.
Semra41 Bende 24 haftalığım cook sıcak basıyor havalar da sıcakladı ölüyorum resmen bugun mecburı dışardaydım bittim geceleri tüm camlaracık ama yok yatamıyorumbı türlü🥵