ozlem-tsd 32+3 haftalığım bugün doktor kontrolüm vardı kilosu 2🤗 iyi mi sizce? Bebeğin kilo alması için önereceğiniz beslenmeyle ilgili bişey var mı? 😍
Rabia-66 ozlem-tsd Bence ideal o haftada 2 kg biraz muz yiyin sonra kasar peyniriyle tost yapin cok güzel olur kasarda kilo aldiriyor zaten siz yedikce bebise gidiyor Saglikla gelsin insallah☺️
Momofleos Bence ideal haftasıyla uyumlu 🧿 Muz, yumurta, kaşar, kuru meyveler, yeşil mercimek, süt ve yeşillik diyorlar genelde bebeğin kilo alması için ☺️