Gelişim geriliği çıktı diye post açmıştım daha önce bugün hiç kilo almadığını aynı haftada kaldığını söyledi doktor☹️ 37 haftalık olması gerekirken 33 haftalık çıktı.. yarın sezaryene giriyorum ve büyük ihtimalle kuveze alınacakmış kızlar dua edin kucağıma almak istiyorum miniğimi 😕