Hastaneye kontrol için gittim eşimi almadılar. Beni de sadece test ve n95 maske ile aldılar. Doğuma giriyor eşler öyle biliyorum. Sanırım benim bebiş bu hafta geliyor. Unutmazsam inşallah yazarım buraya yaşadıklarımı. 😀 ama içerde herkes çok ilgili gerçekten sizin bile bir şey yapmanıza gerek kalmıyor. ☺️