Uzun bir yolcuğu sonunda oğluşuma kavuştum şimdi yanımda uyuyor mışıl mışıl. Beni yormayan güzel bir hamilelik geçirdim yaşadığım birkaç kanama dışında birşeyim yoktu. Son haftalar da olan bel ağrım dışında. O bizi korkuttu biraz. Daha sonra 35 haftalıkken kanamam oldu ve 3 cm açılma ile hastane de yattım ama haftalardır açılmam ilerlemedi. Doktorum çatı muayenesi yaptı ve çatımın dar ve nasıl olduğunu normal doğum yapamayacağımı söyledi muayene için gittiğimizde kordon dolanmış boynuna bebeğin isterseniz şimdi alayım yada yarın sabah gelin alalım dedi. O gün hareketlerini hissettiğim için ertesi gün doğum olsun dedik doktoruma güvendim en başından beri. Salı sabah hastaneye gittik eşim ve annemle. Yatışım yapıldı daha sonra ameliyathaneye indirildim sedyede yatarken uyumadan tek hatırladığım 8.30 du saat uyandığımda 9.30 du bebeğim odadaydı. Doktorum bel ağrımdan dolayı genel anestesi olmamı istedi neden olduğunu bilmediğimiz için. İlk 1 2 saat ağrım oldu ancak daha sonra çok şükür geçti yürüdüm hemen yürüdükçe rahatladım. Ertesi gün de taburcu olduk şimdi evdeyiz annem çalışıyor akşamdan akşama geliyor sağolsun elinden geleni yapıyor. Onun dışında herşeyi kendim yapıyorum. Hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah yavrularınızı..
24.05.22 08.38