Hilal0711 Kızlar bu hastanede yakın zamanda doğum Yapan var mı acaba ? Varsa hizmet şartları nasıldı biraz bahsebilir mi ?
Si-bel Hilal0711 ben ilk doğumu yaptım şimdi 2 ciye hamileyim çok memnundum valla dogum parasida doktur indirimide ola biliyor ama normal fiyat dokturum dediğine göre 5000 tl sezeryan normalde ikisini aynı fiyat dedi .
aleyulutas Hilal0711 Henüz doğum yapmadım ama orda Bihter hanıma gidiyordum hiç memnun kalmadım ilgisi sıfırdı değiştirdim, şimdi Tekden hastanesinde Özlem Katırcı doktorum çok memnunum ondan, doğum ücreti en son sorduğumda 4500 TL demişlerdi
Ayycaa Valal canım ben rakip turana gidiyorum ama henüz doğum olmadı 39 haftalığız şuan ama ilgi alaka çok güzel
Hilal0711 Si-bel ben de Zerrin avula gidiyorum ama fiyatlar hakkında bi bilgim yok hizmetleri hakkında da bir bilgim yok o yüzden meraklıyım bayağı bi
HavvaNurr38 Hilal0711 Bende zerrin hocaya gidiyorum ikinci doğumum olacak kendisinde ikiz gebelik olduğu için 6 bin dedi sezeryan fiyatına
minik_koala_ve_annesi Hilal0711 zerrin hanim teyzemin dogumunu yaptirmisti ablamda ilk dogumu rakip turanda olmustu teyzemde begendim diye ablamin ikinci gebeliginde zerrini onerdim ablama kizda gitti ablamin 5 aylikken suyu geldi yani isemis gibi bacagindan sular akiyor hic bir mudahele etmedi ben sana birsey yapamam sen artik rskli gebeliksin dedi. Rakip turan cok iyi cokda pismanim.ablama zerrini onerdigim icin
Ayycaa Hilal0711 belki sadece rakip turan boyle pahalıdır o biraz farklı alıyor diğer doktorlar dahauygun olabilir
Hilal0711 Ayycaa sanırım öyle ben detaylı ultrasonumu yaptırmıştım bayağı da işinin ehli birisi memnun kaldım
minik_koala_ve_annesi Ayycaa rakip turan bashekimdi ablam dogum.yaptiginda o yaptirmisti gene bashekim olabilir hatta hastane onun diye biliyorum
HavvaNurr38 Hilal0711 Evet ilk doğumum çok iyi geçmişti o yüzden ikinciye de zerrin hocayı tercih ettim
Hilal0711 minik_koala_ve_annesi ne yazık ki herkes farklı şeyler yaşıyor iyi yapmışsın değiştirmekle rakip turanı çok duyuyorum hastanenin sahibi bir de başhekimmiş
HavvaNurr38 minik_koala_ve_annesi Anlattığınız kadar kötü bir doktor değil bence benim ilk gebeliğimde de düşük riskim ve erken doğum riskim vardı kanamam oluyordu tedavi ederek ilaçlarla 41 haftaya kadar sıkıntısız ilerlemiştik ben çok memnunum ilgisinden tecrübesinden ama kişiye göre değişiyor demek ki memnuniyet