Yldzalra Bana herkes alma çok gereksiz çok ağır falan dedi ama bebek arabasıyla birlikte satılanlardan aldım lazım olur diye. 6 ay boyunca heryere onun içinde götürdük kucağımızda al koy indir bindir yapmamak için. 6 aydan sonra da arabada kullandık bi yaşını geçmişti oto koltuğu aldığımızda içine sığıyodu gayet. Ben hiç pişman olmadım almasam olurdum bence siz de kararsızsanız 2. El de olsa alın bence kullanmak isterseniz lazım olursa elinizin altında olsun