Yelizmurat Canım Allah’ın izniyle hiçbişey olmaz inşallah içini ferah tut. Ben de gebeliğimin ilk trimesterinde sinir krizleri geçirirdim ama öyle normal değil bildiğim bağırmaktan ağlamaktan dövünmekten boğazım patlardı ama bişey olmadı Allaha şükürler olsun 🙏🏻 Benim ki eşimden dolayı değildi ailesinden dolayıydı ama sonuç olarak kriz geçiriyodum yani. Dua et bişey olmaz inşallah ama sakin ol bak gerçekten hiçbir konu evlatlarımızdan önemli değil ☹️