nurnur13
Ürünü alana kadar gayet ilgili alakalıydı ödemesini yaptıktan sonra birisi bana özelden mesaj attı eger almadıysanız kesinlikle iptal edin diye ama siparişi vermiş bulundum.arkasında asma aparatı yok ismi yapıstırdığı silikonlar taşmıs yani hiç bir emek ve özen yok.özelden yazıp asma aparatı olmadıgını söyledim geri dönüş yapmadı.instagramdan yazdıgımdada malesef engelledi.burdaki arkadaslar en azından görürse ordan alısveriş yapmazlar belki diye paylastım.