yildizk ay biz de bugün 39 olduk🙃 prensesin keyfi yerinde hiç belirti falan bile yok sadece geceleri birazcık sancılarım oluyor oh tmm bu sancı sürerse yarın doğururum herhalde diyorum ama yok sabah hiçbşy olmamış gibi uyanıyorum😂
denizdalgasi1 goldumsu amin inşallah🙏🏻🥰 kesinlikle faydasını görürsünüz diye düşünüyorum doğurduğunuz da mutlaka buraya yazın merak ediyorum 🥰
Sedaaad Son 8 gün kaldı benim de ama hiç doğum yapmayacakmışım gibi daha günüm varmış gibi hiç sancı falan yok 😁
Mybabe_mom Busee2727 sezeryan için gün almışsın canım hayırlı olsun 😅 bende bana isteğe bağlı suni sancı verilsin istiyorum. Öyle veriliyor mu bilmiyorum 😅
Busee2727 Mybabe_mom teşekkür ederim canım hayırlısı hangisi ise o olsun ben özellikle biri olsun demedim 😊
goldumsu Hilalya35 ben yine uyandım amuda kalkarak yeşil çay içiyim dedim ananaslısından dnkdkckdk adaçayı içtim hurma yedim sağa sola devrildim tık yok
Hilalya35 goldumsu acılden gittin mi muayeneye. Diyorum acılden gitsemdr catıya baksalar da tetiklesinler 38 de baktılar daha bakmadılar
goldumsu Hilalya35 ben bulantı kusma ishal ile gittim bide pembe lekelenme olmuştu. Direk çatı muayenesi yaptılar 🤷🏼♀️