Mirage06 canm asagi tarafta eli ayagi neresi varsa onu hissedersin ama ayaklari ellerinden daha guclu vurdugu için kasınlklarında onlari hissetmen normal
Dondugu zamanda ayaklar yukari cikiyor ellerini kasikta hissediyorsun hatta bazen gidiklar gibi degiyor parmaklari 🙈🙈
Ayaklarida kaburgalarınıza bir vuruyorki benm oglum disardayken falan kuduruyor bazen disarda uzerime giydigim hirka ruzgae eser gibi inip inip cikiyoe 😁