tugcekara amin hepimiz insallah😊❤️ Benim ikinci gebeliğim oğlumda erkenden kanala girmişti ve Pelvik yapım normal doğuma asla müsait değildi çatılarım çok dar yani😬 34 te suyumda sızıntı olmustu ciğer geliştirici iğnelerle progestanla 36 ya kadar doktor tutabilelim dedi. 36+3 te sezeryan oldum. Oğlum küvöze falanda girmedi cok şükür biraz küçüktü sadece 2760 gram 🥰
Bu oğlumdada aynı oldu erkenden kanala girdi yürüyemeeyeceğim derecede asağıda 36 da son kontrolüm var eğer suyum gelmezse o zamana kadar durursa 37 de planlı sezeryan. Doktor öngörüsüyle hepsi oluyo. Eğer erken doğum riskin yoksa planlı sezeryansa kesinlikle 38 i gör derim doktor zaten bir sorun olmadığı takdirde 38 den önce sezeryane almıyor 💗