En son 2 hafta önce doktor kontrolüm vardi kasık agrilarim oldugunu soyledim doktorum herhangi bir sorun yok normal günde bu sekilde 20 kere ağrın olabilir dedi. Bu sabahtan beri Sol kasığıma surekli bir ağrı giriyor yaklaşık 10 dakikada bir ayakta dururken yada uzanirken farketmiyor sürekliliği var rahim büyüdüğü için olabileceğini söylediği için doktorum panik yapmadım acikcasi ama bu haftalarda sizde durumlar nasıldı ? Bu tarz ağrılar yaşamışmıydınız sizlerde ?