Bsraa 34 haftalık hamileyim bebeğimi aşşağıda hissediyorum hep aşşağı tarafa tekme atıp canımı acıtıyo kasıklarım desen aynı kasık ağrılarim basladi bebek çok hareketli bazen bel agrimdan kalçama vuruyo agrisi çok farkli ağrilar yaşiyorum bugun hatta bazen uzun suruyo bu agrilar normal mi ?
deletedmom503 Bsraa Bende de ayni agrilar var canim bende 34+5im bu hafta cok tuhaf hissediyorum dun gece hatta muazzam bel agrisiyla uyandim ama sabah da tam tersi cok dinamik kalktim inan bende cozemedim bu durumu hayirlisi diyorum artik
Bsraa SerapOrucguney hiç böyle agrilar yaşamamistim kasiklarima özellikle çok agri giriyo gelip geciyo bazende uzun suruyo anliyamiyorum ki ne oldugunu
Bsraa deletedmom503 bende bi türlü anlamiyorum bazen iyim bazen doğurcak gibi hissediyorum öyle beter agrilar yasiyorum hayirlisi artik biraz erken oldugu icin korkuyorum vakti zamaninda saglikla gelirler bebişlerimiz insallah 💁
SerapOrucguney deletedmom503 korkma şu an bende aynı ağrıları çekiyorum kasıklarım bacaklarım felç durumda sabırla bekliyorum bakalım ne bekliyo bizi
Bsraa Maviss tekmeyi hep assagi tarafa atiyo diye belkide assagida hissediyorum bilmiyorum çok fazla hareketli hic durmuyo kasiklarim cok agriyo artik tuhaf agrilar yasiyorum hayirlisi