Btlblgn
Hamilelikte vajina mantarı olan var mı 😢😢çok afedersiniz önce kaşıntı başladı şimdi kızarmış
denizefe
ayy ben neler cektım otrdgm yerde kendımı yolasım gelırdi 🤦♀️😭 doktor fıtıl vermıstı uc tNe sonra gectı
fatmanurkantar
Kesinlikle ihmal etmeyin ve sizi alttan muane etmesini isteyin en doğru tedaviyi gördüğü zaman ya da kültür aldığı zaman verir
Minnakkkk
Bende cok cekmıstım 🙈 kasıntıdan gece kuşu gibi dolanıyordum evın ıcınde kültür alıp bakmıştı bısey mantarı çıkmıştı nacızane tavsıyem evde ıc çamaşırı gıymeyın bı etek gıyın be çamaşırınızı mutlaka ütülü gıyın ben kaşındıkça yıkıyordum dışa gırıp ama o da yanlışmış sureklı su tutmak kuru kalması gerekiyormuş ve cesıt cesıt fıtıl kullandım belkı dört ayrı cesıt fitil 😀😀