Destina 31+4 günlük olduk. Galiba az kaldı Kızlar çok şükür. Hazırlıklar ne alemde? Biz alışverişi bitirdik, yıkadık ütüledik. Ocak’ta bebek arabası,puset bir de ev tipi ana kucağı aldık mı tamamdır. Sağlıkla sıhhatle zamanında gelsin yavrularımız.
Gurbettebianne Destina 32+3 🙏👶 Allah’ın izni ile az kaldı kızlar yavrumuza kavuşmaya🙏💐😍 Sağ Salim kucağımıza alırız inşallah🙏 Bende Doğum için memlekete gidicem son ana bırakmamak için tüm alısverişi bitirdim kendi evimde kalacaklar burda , annmlere gidecekler ise orada 😀 vakit geçmesini bekliyoruzz🌱👼💕
zxcvbhgfd Destina bzde 31.haftanın içindeyiz cok şükür alışveriş hemen hemen tamm ama daha yıkama aşamasına geçemedik 😊 Zaman hiç geçmiyor gibi kızlar sadece banamı oyle geliyor? 😕
Genchamis Bizde 31iz ama daha yeni alisverisi bitirdik daha hepsi yikanacak utulenecek 🙁 sanirim gec kalacağım
Genchamis Emineymen ya odasini bi görsen her aldigim bi yerde daha yerlesecek falan 😃 insallah saglikla doguralimda yerlestirirz yavas yavas
TugbaAsaf Bizimde alışveriş tamam, yıkandı ama bir türlü ütüleyip dolabına dizemedim. Bu cuma dogum iznine çıkıyorum insallah 32 haftalik olucaz. Bol zaman var yaparim artık 😊 bebek arabası beşik falan tamam sadece küveti biberon emzik ve kozmetik ihtiyaçları kaldı. Son zamana bırakmamak lazım kafamız rahat olsun. Insallah cümleten bi avazda alırız kucağımiza 😍🤗
Emineymen Genchamis benimde öyle odanın bazı eşyaları bile gelmedi ah ah😊 öyle sağlıkla alalım kucağımıza hepsi olur
EliFurkan zxcvbhgfd evet kesinlikle öyle 😅 son zamanlar gecmez derlerdi dogruymus, ben hamileligimin nasıl gectigini anlamadim ama simdi 32+2 yiz hic ilerlemiyo sanki
zxcvbhgfd EliFurkan Gun sayıyorum resmen bugun biterse şu kadar kalcak vs. 😅😅 sabırsızlanıyoruz zamn ılrledıkce tabı heycan ve korkuda var 😊
Adrl Destina bizde 32haftalıgız beşiğimiz dışında herseyımız hazır 😊bebişimiz biraz sabırsız çıktı da😍
Destina Gerçekten zaman geçmiyor gibi ama geçiyor. Ah bi 30.haftalara gelseydim dediğimi hatırlıyorum bugğn 31+5 olmuşuz bile çok şükür.