sliya30 eslemesila bende ilk hamilelik 20 lerde öğrendim kızdı bu ikinci.. Erken gösterirse erkekmiş geç ise kız derler tabi Allah bilir hayırlısı 🙈
eslemesila sliya30 ben bugün sabah gittim zar zor gördük çok sıkışık duruyor dedi doktor sıkışık durduğu için böbrek genişlemesi oluşmuş dedi cinsiyeti erkekmiş
eslemesila sliya30 inanın bende maddiyata devlete gidiyorum doğu falan orda oluyor ama param olsa asla devlete gitmem bobrek genişlemesi varmış bebekte bende yeni öğrendim özelde. şimdiye kadar devlete hep gittim ama bebegin bırak bobregine bakmayı kalbine bile bakmıyor çok üzüldüm inan
sliya30 Cehey yani devlete gidince ne oluyor aydagulhaliloglu ee birde özelde erken söylüyorlar diyorlar.. Ha 14 ha 20 sonuçta öğreneceğim sağlıklı olsunda 😂
aydagulhaliloglu Ben 14. Haftamda tahmini olarak bir cinsiyet aldım net söylemiyor ama doktorlar. Ben özele gidiyorum orada da durum farklı olmuyor. 18. Hafta veya detaylı ultrasona kadar bekle dedi doktorum alışverişini ona göre yaparsın dedi. Bakalım bekliyoruz😅
Cehey sliya30 işte hem ne devlet hem de ne özel aynı yer değil bu tamamıyla kisilik meselesi memnuniyetle alakalı
sliya30 eslemesila hayırlısı olsun ilk hamileliğimde hem devlete gittim özelede gittim arada ama doğumun devlette oldu bu ikinci öyle devlet gözüküyor.. Ayda 1000 lira atsak özele giderdik de malesef herşey pahalı
sliya30 eslemesila o kadar pahalı ki millet nasıl versin 2 maaşlı olan ancak gidebilir tek maaş zor özele gitmek… Ben devlete ilk hamileliğimde gittim muayeneden memnundum.. Tabi özel daha iyi en azından tek doktorun oluyor ilgi alaka süper herşey kontrol ediliyor.. Doğumda tek oda vs ama çok pahalı aslında değil de eşler istese verir de neyse