Arkadaşlar bu hafta doğumum var. İzmirde yaşıyoruz malum sıcaklar geldi. Göğüsler büyüdü iyice büyüyecek tabı emzırırken emzirirken ne tarz giysiler giyiyorsunuz. Sıcaklarda. Elbise mi mesela önü düğmeli birşeyler mi gömlek mi. Deneyimli anneler yazabilir mi