Kızlar merhaba yaz için Fethiye greenland otele yer ayırtmıştım aile oteli mi diye bakmayı unutmuşum daha geçenlerde aklıma geldi baktım balayı oteli falan demiyor galiba tek aile oteli değilmiş ama yorumları teker teker okudum aileler hiç olumsuz yorum yapmamış herkes sessiz sakin çok güzel diye yorumlamış aranız da giden var mı nasıl bir yer umarım yorumlarda yazdığı gibi güzeldir 🙏🏽