Ben iki kere kanama geçirdim. İlkinde doktorumu gece yarısı aradık progestan 200 mg aldırdı eşime sabahına da hastaneye çağırdı. Şükür bir şey çıkmamıştı sadece proluton iğne yazdı ve progestana devam ettim. Geçmiş gibiydi ilaçlar bitince bıraktırdı doktorum. Aradan bir hafta geçmeden yoğun bir kanamam oldu apar topar hastaneye gittim ultrason çektiler ve kesede yırtılma olmuş dendi bir gece hastanede yattım. İlaçlarıma devam etmeye başladım. Şimdi 16+4′teyim. Bir hafta önce iğneyi kesti doktor kanama bölgem tamamen iyileştiği için ama ilaca 35 haftalığa kadar devam edicem. Bu tarz şeylerde tek doktora bağlı kalma bence. Sadece progestan yetmeyebilir. Dilerim hemencecik geçer❤️