iremss kalıcı bel agrısı diye bir efsane varsa o benim galıba asla bel agrım geçmedi benım 57 gün oldu🥺bebegımı uzun sure tasımakta cok zorlanıyorum , altını değiştirdikten sonra birkaç saniye doğrulamıyorum. doktora soyledım ,lohusalık böyledir dedi geçmesini bekliyorum hala🥲