10+2 haftalık hamileyim düşük riskim var belim ağrıyor acaba kendimi yordum ondan mı sizde de oluyor mu birde sol kasığım semsert oluyor elimi koyup biraz bekletince yumuşuyor üşüttüm mü acaba yada napsam bilemedim eşimde görevde acile gitsem mi ki bişey olur mu acaba