Ozlm0916 Kizilkafaa bence gayet normal sıktığım zaman bendende geliyor ilk 16 haftalıkken hafif sıktığımda sıvı gelmişti şimdi hiç sıkmıyorum sakıncalıymış ama 6 aylık olmuşsun süt kanalların acılıyor korkulacak bişey yok
FSCMK Kizilkafaa normal canım bu durum ama sakın sıkma akıyo mu felan diye bu haftalarda süt gelmesi normal
Kizilkafaa canmyavrum Aşırı aşırı bi sıvı değil, geçen gün duştan çıktığımda fark ettim hafif ellediğiöde veya sıktıgımda ya da iç çamaşırı sıktıgında geliyor. Bende çözemedim🤷🏼♀️
Ozlm0916 Kizilkafaa evet canım sıkılınca erken doğumu tetikliyormuş sende sıkma 😇 haftan baya ilerlemiş sütün gelmesi normal süt kanalların acılıyor ve süt doluyor
Hande123- Kizilkafaa hem doğumu tetikler hem de bebek doğunca gelen ilk en zengin besinli sütü (sarı koyu renk) siz harcamış olursunuz