Merhabalar, 5 haziran adet dönemim. Bebek için mayıs ayını değerlendirdik. Ovulasyon testimde yumurtlamam 22 mayıstı. 18,19,20,22,23,25 değerlendirdik. Bir kaç ay denediğimiz ve olmadığı için artık erken gebelik testi vs yapmak istemiyorum. Zaten yumurtlama sonrası 17.gün test yapın diyorlar çok erken daha. Fakat sizlerde belirtiler nedir? Ben regl olacağım zaten 10 gün önceden sancım olmaz hatta regl olurken bile olmaz sancısız geçer bugün özellikle sol kasığımda bir sancı var. Bide yüzüm sivilcelenmeye başladı normalde buda hiç olmazdı. Hadi hayırlısı🤭