10 gun gecikti adetim, kan testi, diger testten yaptim NEGATIF!🥹 sanirim ben ovulasyon gormuyorum tamam da vitamin iciyorum inofolic hic mi biraz yardim etmez ya🤦🏼♀️ Bu ay yine klomen basliyorum adetim gelirse yakin zamanda 🥹 ben takip etmeden ovulasyonumu kendiliginden olmuyor arkadaslar. Kafa dinlemek istedim doktorlardan , ovulasyon testlerden fakat yine olmadi