Adakiz44 Kızlar merhaba bugün doktora gittim kendi doktorum değildi o kadar kötü ve ilgisizdi ki sonuçlarımı geri göstermeye bile gitmek istemedim bende pcos var sonuçlarıma bakabilir misiniz acaba kendi doktorum bi süre yok çok merak ediyorum değerlerim iyileşti mi kötüleşti mi https://resimyukle.io/g/l9l7S8x1h6
Adakiz44 Dark 40 mış 3 ay önce insülin direnci olduğu için şeker ilacı kullanıp kilo verdim o yüzden mi acaba
Adakiz44 Çocuğum olmuyor 10 aydır diyorum çok gençsin 2 sene uğraş diyor kendim güç bela değerlerime bakmasını istedim resmen beni azarladı 1 aydır kanamam durmadı ben o yüzden geldim diyorum normal diyor ya 1 ay kanama olabilir mi ya nesi normal
Dark Adakiz44 bunların hepsi birbiri ile bağlantılı. Prolaktin yüksek olunca kilo vermeye engel oluyor. Kiloda pcos ve dolayısıyla insülin direnci yapıyor. 10 ay çok kısa bir süre kendinizi yıpratmayin. İdeal kilonuza inin. Dengeli beslenin o zaman pcos etkisi azalıyor. Bebek yapmakta kolaylaşiyor. O uzun kanamalar rahim duvarı kalinlasinca falan oluyor. Yani gene pcos ile alakalı
Adakiz44 Dark Keşke doktorum siz olsanız beni böyle bilgilendiren kimse olmadı çok teşekkür ederim 1.70 boyum 65 de kilom var şuan 8 kilo verdim şubattan bu yana inşallah bi 5 kilo daha vereceğim
Adakiz44 12siradanbiri dediğim gibi beni azarlar gibi konuşunca bidaha sonuç göstermeye gitmek istemedim kendi doktorum randevu açar açmaz ona gidicem inşallah
Dark Adakiz44 rica ederim. Çok iyi o zaman. Az kalmış. Zaten degerlerinizden belli biseyler yoluna girmeye başlamış. Böyle devam edin yakın zamanda güzel şeyler olur inşallah
Minik1Civciv Adakiz44 nasıl verdiniz ben 1,56 75 kiloyum 17 haftalık doğum yaptım bebeğimin her yeri ödemliydi öyle kilo aldım bende de ödem oluştu üstüne tekrar hamile kaldım 4,5 ay sonra oda düşük oldu
12siradanbiri Adakiz44 yanlış yönlendirmek istemem ben de bikac defa verdim hormon testi o yüzden yorum yaptım. tabi doktorun ne dediği önemli .pcos olma ihtimali olabilir .netten de bakarsan lh ve fsh orantılı olmalı diye biliyorum
Adakiz44 Bfduam gerçekten suçluymuşum hata yapmışım gibi hissettim 2 sene sonra gel diyor bana hangi doktor böyle birşey söyleyebilir ki 2 sene ne demek bana vajinadan ultrasonla baktı diyoki sen doğurursun hamile kalamıyorum kanamam durmuyor dediği şeye bakar mısın ne deyim ki gerçekten çok tuhaflar
Bfduam Adakiz44 sağlık ocağına gitmiştim kadın oyle bi kuruluyordu ki hemşire sandım, çaycıymış. Küçümsediğimden demiyorum, durumu anla diye yazdım.