Kızlar merhaba 10. Haftam bitti Şuan çok iştahım var çok yiyorum sürekli canım birşeyler çekiyor gece uykumdan uyanıp meyve yiyip yatıyorum bazen göbüşüm baya belli 3 kilo aldım hamileliğimin başında 57 kiloydum 60 olmuşum çok hızlı kilo alıyorum gibi geliyor bu durum çok canımı sıkıyor su fazla içemiyorum midemi bulandırıyor ama iştahım çok benim gibi olan var mı azıcık moral versin 😂