Srfe_01 Smustafa ılk haftalarda yoğun bas agrısı oluyo 20. Haftalarda gıtmıştı ama 20 haftaya kadar cektım ozellıkle ılk haftalar
HeyMommy Smustafa Vücudunuzdaki artan kan hacmi yüzünden oluyor. Patatesleri soyun yuvarlak yuvarlak doğrayın, ağrıyan yerlerinize tülbent yardımıyla sıkıca sarın faydasını görüceksiniz ☺️
Rummmi Smustafa migrenim var benim hamilelikten Midem bulanmazdı ama baş ağrım olduğunda mideme vuruyor benim çok kötü birşey çaresizce geçmesini bekliyorum sadece parolu serum olarak alınca geçiyor
icegul Smustafa ilk zamanlar aşırıydı. 20. Haftaya kadar neredeyse. Ama sonradan geçiyor. Ebeye sormuştum hormonlardan olduğunu bol su tüketmemi söylemişti
Smustafa Ben şuan 14+1 bir aydır başım ağrıyor gece gündüz sürekli hiç geçmiyor bazen çok şiddetli oluyor dayanılmaz derecede oluyor 4.ay bitsin geçmez ise nöroloji ye gideceğim inşallah geçer
Eylul10 Bende 17 haftalığız haftada en az 4 gün baş ağrısı. Parol atıyorum bi kaç saat dinlendiriyor anca. Özellikle sabahları yataktan kalkmadan önce şiddetleniyor hormonlardandır diye düşünüyorum. Umarım en kısa sürede geçer
Peloser Benim de ilk haftalar sürekli ağrıyordu. Çin yağı almıştım. Başıma sürüyordum rahatlatıyor biraz.