mrvsrcn Ben 10 gün kala yaptım test negatifti,8 gün kala aşırı silikti kimse görmedi benden başka çizgiyi bende hissettim o ay. Bence acele etme çünkü gününde önce öğrenip kese gözükecek mi kalp atışlarını ne zaman duycam stresi çok zor insanın ömründen ömür gidiyor sanki