ZehraUD Merhaba arkadaşlar 38+1 günlüğüm bugün kan testi verdim CRP 15,9 çıkmış çok yüksek görünüyor. İnternetten baktım da erken doğum riski vs yazıyor. Başına gelen oldu mu bilgi verebilir misiniz?
iremss ZehraUD herhangi bir gribal üst solunum yolu enfeksiyonu veya idrar yolu enfeksiyonu yoksa bir sorun olmaz bunlardan biri varsa da zaten doktr bilgi verir
La_le ZehraUD benimde 12 lerde çıkmıştı sağlık ocağındaki doktorum enfeksiyon kapmissin dedi koronada olabilir test yap eğer korona deqilsen ilaç tedavisine basliyalim demişti test yaptım korona çıkmadım ilaç tedavisine başladım geçti sonra
Elif61 Benimde 33 haftada 23 cıktı crp doktora ozellıkle dedım sordum o hamılelıkde önemlı degıl dedı
pediatrihemsiresi Crp dizinizi bile bir yere çarptığınızda yükselen bir değer ve gebelikte çok yanıltıcı