bahar_ayax Gizem--16 bebegim makat gelişli.oldugu için baskısı hep mideeme ve kaburgama yapıyo hala 🙁35 haftalıgım daha pozisyon almadı🤦
Bebisinannesi01 Zynpcbi cok sagolun bende gecen hafta gittim kontrole ama son haftalardasin normal dedi nst falan yapmiyorlar hic
Zynpcbi Bebisinannesi01 doktor ben söyleyince nst baktırdı hemen İnşallah hepimiz vaktinde sağlıkla doğururuz
Rabiakrky Rahme baskı yapmıştır kanala girmiştir falan diyo çoğunuz bnm bebeğim ters ve aşşorı baskı var fazlasıyla hareketli nefes alamıyorum bazen
Kalp_ve_annesi05 Zynpcbi vermedı üstelik bide taynımız cıktı evı topluyo esım bn pek bırsey yapamıyorum ama illakı kalk otur kutu ac… Size erken dogum olabılır dedı mı
Zynpcbi Kalp_ve_annesi05 bana yürüme kendini yorma dedi erken doğum riski var ama çok değil dedi o şekilde sizde kutuları açarken yormayın kendinizi
Kalp_ve_annesi05 Zynpcbi dikkat etmeye calısıyorum tesekkur ederim dusuncenız ıcın tüm bebişler saglıkla gelsın inşallah