Ruveyda_baskapan Kızlar biraz suyun fazla dedi doktor ? Sınıra yakınmış , benim beslenmemle alakası yokmuş bebeğin çiş durumu ile alakalı dedi. Detaylı ultrason ve gebelik şekerinde sorun yoksa biz bunu problem olarak görmeyiz dedi ama kafama çok takıldı ya
_Sahra Ruveyda_baskapan bende 23+4 üm detaylida suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum ama benimkini fazla şeker ve hamur işi tuketmeme bağladı çikolata abur cubur hamur işi tamamen kesiceksin takip edicez dedi duzelebilen birşeymiş bu içiniz rahat olsun
igvescarim Ruveyda_baskapan benim de sizin haftanızda öyleydi havuç yiyordum çok fazla havuç yiyip yemediğimi sordular birde çok hamur şekerli şeyler yeme dediler kafanıza takmayın düzelir çünkü benden de hatta sizin gibi çiş olayından hatta yarık damak dudak felan olabilir dediler çok şükür öyle birşey yok detaylıda çıkmadı yani Siz havuç ve şekerli hamurlu şeyler tüketmeyin düzelir Allah’ın izniyle birde zayıf hamile kalanlarda da olabiliyormuş
Ebilfe Benim ilk gebeliğimdede doktor öyle demişti ben o ara hergün soda içiyordum meğerse soda su oranını artırıyormuş sıfatı bırakmıştım düzelmişti sıvı tüketimini biraz azalt sonra su oranının düzelir devam edersin tekrar içmeye