Hamileliğin her döneminde gelebilir tabiki ama gebeliğim yolunda gidiyordu ancak havalar isindigi için mi yoksa benden su geldiği için mi bilmiyorum iç çamaşırın su içinde oluyo. Terliyor muyum yoksa bu su mu diye çok düşünüyorum. Kokusu hafif maya kokusu gibi açıkçası. Sürekli değiştiriyorum günde iki bazen 3 kez. Sizce terledigi için mi öyle oluyor. Bebeğimin hareketleri gayet net sert vuruncada hissediyorum yumuşak oynayınca da o konuda bir sıkıntım yok da böyle su olduğuna dair ne gibi belirtiler olabilir sizce.