Nazo Ben 7 haftalık gebeyim ve kesik kesik kasiklarimda ağrılar oluyor sanki adet sancısı gibi bu normal bi durum mu içinizde bunu yaşayan varmı
Mkdds Nazo gayet normal canim hic kafana bile takma ben 9+5 haftaligim azaldi bu aralar ama o haftalarda cok oluyor kanaman olmadigi surece bence korkmana gerek yok 🤗