Alyaazehrsdt İlk gebeliğim normalde başka doktora gidiyodum o doktor gerek yok iğneye demişti tansiyon düşüklüğü baş ağrısı olunca başka doktora da gittim iğne kesinlikle yapılmalı dedi yapan varmi
byzogrtmn Alyaazehrsdt ilk gebeliğim olduğu için doktor gerek görmedi yaptirmadim. 2 ayda bur test yapıyor ama negatif cikiyor
Deletedmom_7 Alyaazehrsdt 15. haftada kanamam olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırdım 28. haftada tekrar uyuşmazlık testi yapacaklar Eğer Uyuşmazlık testi pozitif olursa tekrar Uyuşmazlık iğnesi yapacaklar pozitif Olmazsa da muhtemelen doğumda bebeğin kan grubuna göre yeniden yaparlarmış çünkü erken olduğum için Uyuşmazlık iğnesini yeniden olabilirim
Alyaazehrsdt Bet7408 diyer doktor söylemeyince o yüzden acaba herkes yapıyomu diye sormak istedim bende yaptırdım bugün teşekkür ederim
Alyaazehrsdt byzogrtmn bende test yaptm negatif ama bas ağrısı ve tansiyonum hep düşüyordu o yüzden yapıldı
Deletedmom_7 byzogrtmn 2. gebelikte sıkıntı yaşamamanız için doğumda size Uyuşmazlık iğnesi yapılması gerekir yoksa ikinci gebelikte sıkıntı oluyor Hele ki Çocuğun kan grubu pozitifse