2096 Kizlar biz 29+4 haftalık olduk bebeğim bir iki kere haraket ediyo sizlerde durum ne doktorlar 32haftaya kadar normal diyolar ama endişe ediyorum ister istemez
Moonlight1 2096 sabahları ve gece yatınca çok hareketli benimki gün içinde de artık güçlü hareketlerini hissediyorum 30+1 haftadayım
Deletedmom_110 2096 Benimde öyle bazen çok hareketli bazen hiç hareket yok değişiyor yani benimki sabahları çok hareketli oluyo bir de gün içinde uzandığımda ayaktayken pek hareket etmiyor 32+1 bu arada
aleyulutas 2096 30+4 haftalık şuan ve 29 haftalıkken kontrolüm vardı doktora çok hareket ediyor normal mi demiştim o da çok çok iyi olduğunu söylemişti, sonrasında bi anda kesildi hareketleri günde bir kere anca vurmaya başladı bende korkuyorum açıkçası
2096 Moonlight1 Benimde öyleydi şu iki gündür biraz daha durgun dün gittim normal dedi ama işte yinede merak birde ev taşıyorum ondan mıdır acaba bilemedim
Mrsbockun 2096 normal olmasa doktor söylerdi. Sıkıntı yapma kendine sen ev taşıma stresine girdin bide ondanda olabilir bebekler anlıyorlar çünkü annenin hislerini
Deletedmom_110 Yasemincmk Ben 32 yim geçen hafta 31. haftadayken ilişki sonrası açık pembe minicik bir damla anca yani leke geldi normal dedi doktorum muayene de etti bir sorun yok dedi. Siz de buna benzer bişey mi yaşadınız
2096 Deletedmom_110 Yok hiç yaşamadık ilişki esnasında felan normalde sorun değildir heralde sağ sağlım alallim da bebisleri insallah
smnrsmnr 2096 bayramda bende çok dolandım gezdim bebek 1 gün hiç hareket etmedi. Acile gittim hatta sonra doktor ayakta kaldigin için bebek yorulmuş uyumuş olabilir dedii 😂
2096 aleyulutas BEnDe öyle oldum kontrolde de. Bı sorun çıkmadı biraz rahtalasdim yinede yaşayan var mı soruyum dedik
aleyulutas 2096 yazdığımı farketmiş gibi sabahtan beri o kadar hareketlendi ki, iyiyim anne der gibi 😅🥰
Eyllce 30+4 olduk. Akşamları ve sabahları çok hareketli gün içinde de hareketli dondurma yedikten sonra bebiş mutluluktan mı sürekli tekmeliyor hareketleniyor
Mrysmg Bence endiseye gerek yok bende de bazen 1 2 gün hareketsizlik veya az hareketlilik oluyor ama sonrasında haraketleniyor geri bizimde her günümüz bir değil bebekte hep hareketli olacak değil uzun surmuyorsa başka sorunlar da yoksa korkmamak gerek