Merhaba
Ben 32. Haftadayım. Son zamanlarda biraz fazla ayakta kaldıgımda alt karın kısmı da çok fazla acı oluyor. Bu acı yattığımda sağa sola dönmemi bile etkiliyor. Sağ bacakta sorun yok ama özellikle sol bacak inanılmaz agrıyor. Bununla alakalı 2 defa acile gittim daha önce her türlü muayene oldum sorun yok diyorlar. Bu şekilde acı yaşayan var mı? Sancı ya da kramp şeklinde değil ama hareket ettikçe acı çekiyorum.