Minikkomando 35+2 deyim. İshal olmuşum birde kasıklarımdan vajinama vuran bi sızlama var, karnımın etrafı sızlıyor ve bebekte normalde olduğundan daha hareketli, erken doğum belirtisi mi?
Hapyymami55 Minikkomando aslında belki fikir alıyorsun ama bunu burda sorsanda sormasanda da bı doktora danis cnm
Zeynppppp Minikkomando benim öyle oldu erken doğumdu ama şöyle bende sık wc gitme gece ter bastı yatamadım doğum sancısıymış sabaha geçti gittim 4 cm açılmada olmuş