Melisakplnn Kızlar ayaklarım çok şişiyor birçok kişide sırtüstü uzanmak iyi değil diyor ayaklarımı nasıl kaldıracam kan dolaşımı olması için 🤷🏻♀️
MerveEbru Melisakplnn bazen uzanıyorum uzun süre uzanmakta sorun olduğunu düşünüyorum şahsen yani saatlerce öyle kalmadıktan sonra çok sorun olmaz ben kaldırıyorum ayaklarımı öyle bi sorun yaşamadım
Because Benim 6 bitecek .ben yan taraflarım ağrıyınca sırt üstü 5-10 dakka yatıyorum .sonra belim ağrıyor tekrar yan yatıyorum 😅
Melisakplnn Nus_12 5. Aya kadar istediğin gibi yatabılııyprsun ama sonradı sola yatmak daha iyiniş birde sağa araştırıncafa çıkıyor karsına zaten