Duygunr Havalar ısındı hanımlar şuan 35haftaligiz nefes alamıyoruz sizde durumlar nasıl valla bebekten önce ben pişik olucam nerdeyse 😂
Yoncaasakin Duygunr 31 haftalığım Muğla yanıyor ben ekstra ekstra yanıyorum nasıl geçcek bu yaz bilmiyorum 😂
MerveEbru Duygunr sizin az kalmış yine ben 26. Haftama girmek üzereyim tüm yazı hamile olarak geçiricem göbeğim almış başını gidiyo ilerde napcam acaba 😂
benimmdunyamm Duygunr mersin 28 haftalık oldum ama bir.sicak var soyunacam resmen yaaa yanıyor ortalık Allah’ım ağustosta nasıl doğum yapacam.diye sorguluyorum kendimi
Duygunr Aylin_16 ay sürekli su ile serinlemeye çalışıyorum bende ama gece uyurken illa ki beter oluyor
Duygunr MerveEbru benimmdunyamm Allah size sabır versin resmen yazın göbeğinde doguracaksiniz Allah’tan benim az kaldı sayılır
2kizanasi Yazı hamile olarak geçirecek olanlar napsınnn ödem burun kanaması tansiyon yüksekliği beni bekliyor sizin bitmiş nerdeyse 😍
Duygunr 2kizanasi öyle deme kız tansiyon aleti ile dolaşıyorum evin içinde pervanenin dibinden ayrılamıyorum😂
2kizanasi Duygunr valla ilk kızımda da öyleydi yaz daha gelmeden doğurdum ona rağmen tansiyon ödem tavandı bunda ağustos gözüküyor ölmesem bari 🙄
cansualisa Duygunr ah ah 4 sene önce bende yanıyordum Allah yardımcınız olsun yaz bebeği çok iyi ama bize kötü
Duygunr 2kizanasi ay Allah korusun hep fresh şeyler tüketmeli bolca su zaten tuzdan da olabildiğince uzak durmalı yine de illaki ödem nefes darlığı olacak tabi
ayse0520 Bizde 32 haftalığız muğla yanıyor resmen temmuzda doğumumuz var. Şimdiden klimalı odada yatmaya başladık Allah hepimizin yardımcısı olsun😂