İkinci çizgi varsa kesin hamilesin. Çok erken de çıkabiliyor çizgi çünkü bazı insanın beta hcg si daha yüksek olabiliyor, erken gebelik testlerinin tek handikapı kimyasal gebelikse insan çok üzülebiliyoe ben yaşadım bir kez. Ama predictor daha iyi bi marka bir de onla dene ordada çıkarsa gebesindir