Ediz2020 Ben bebegim için ayarladigim cantama hem nohut battaniye hemde penye koydum, benimde temmuz basinda bekleniyor dogumum ne kadar sicakta olsa hava, sonucta yeni dogmus bebek o yuzden nohut battaniyeyi kullanmayi dusuunuyorum en basta, duruma göre penyeyide kullanabilirim. Ikisinide aldim kararsizsan ikisinide cantana alabilirsin duruma göre kullanabilirsin
https://ty.gl/jyig265lsn
Şunu almıştım, kalitesi falan güzel. Resimdeki gibi geldi, fikir olsun diye link atayım sana 😊